Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2009 00:01 - Counter-Strike: Превю
Автор: combine Категория: Хоби   
Прочетен: 13846 Коментари: 7 Гласове:
0



Автор: Freeman
 
  След дълга пауза най-сетне излезе новата версия на Counter-Strike. От Sierra се заканваха, че в играта ще има сериозни промени, а нimageе само оправяне на грешки. Струваше ли си чакането?
Програмистите са свършили доста сериозно количество работа, само че още не е ясно доколко смислен ще се окаже трудът им. Въпросът е в това, че най-големите промени в Half-Life и Counter-Strike не могат да се забележат с просто око, а се крият някъде под повърхността. Да започнем обаче с по-очевидните неща.
Добавени са две нови карти - cs_havana и de_chateau. Направени са така, че почти успяват да загладят бръчките около очите на старичкия енджин – карат го да изглежда като нов. Само че външният вид отдавна не е фактор, който има значение за играчите на Counter-Strike. Все още е рано да се оценят по-точно игралните качества на нивата. Нека мине още малко време, и ще си проличи дали някое от тях ще се наложи сред играчите наред с класика като de_dust, cs_italy, de_inferno. Засега ще кажа само, че cs_havana и de_chateau изглеждат обещаващо.
Обаче дали има нови карти или няма, и как се играе на тях, не е от толкова съществено значение. В играта са настъпили по-дълбоки изменения, свързани с природата на геймплея. Най-сериозното от тях е премахването на възможността за “засилване” (strafe jumping, bunny hopping) по един особено брутален начин. Знаете ли вече какво се случва, когато се приземите при падане от повече от двайсетина сантиметра? За момент почти спирате на място... Вярно, това със сигурност ще елиминира желанието ви да скачате наоколо като на купон с безплатно екстази, обаче балансът на цялата игра се променя страхотно. Какво се случва с нивата, където просто се налага да се направят няколко скока, за да се стигне на позиция за контакт с врага? Ако броят на скоковете за двата отбора беше еднакъв, нямаше да има чак такива проблеми. Обаче в общия случай само на хората от едната страна се налага да правят акробатични изпълнения, докато другите спокойно си тичат по равното. Съответно, едните - тези, които трябва да скачат - се забавят със секунда-две. В много от нивата рундовете се решават от това кой пръв ще се окаже на стрелкова позиция преди да се срещнат двете страни. Когато се бият умели играчи, секунда или две закъснение представляват разликата между живота и смъртта на целия отбор. Ще трябва да мине известно време, преди стратегиите за игра на различните карти да се наместят според новата физика на движение.
Внесена е промяна и в точността на стрелба с пистолет. В списъка с изменения пише, че става дума само за стрелба по време на скок, но аз добивам впечатление, че в момента с пистолет в ръка човек изобщо улучва по-лесно, отколкото по-рано.
Други новости са свързани с т.нар. observer mode – когато наблюдавате играта след смъртта си. Добавена е възможност за показване на плоска карта на цялото ниво, и с червени и сини символи ще следите играчите на двата отбора, които можете да забележите от наблюдателната си позиция в момента. А ако не ви е интересно да гледате само кръгчета върху картинка, можете да си включите и нормалния изглед в малък прозорец в горния ляв ъгъл на екрана. Готино.
Към обичайните изгледи е прибавен и такъв от първо лице на някой играч – вече можете да гледате на собствения си монитор точно това, което вижда кой да е ваш съотборник. Така се придобива много добра представа за стила на игра на хората около вас, научават се трикове... А освен това си личи дали човекът е чийтър, или не.
Всъщност, с това са свързани най-сериозните промени в играта. Точно затова излизането на новата версия отне толкова време – понеже програмистите от Sierra са били заети с включването на защита срещу чийтъри и “хакери”. Доколко тези защита си е струвала усилието ще покаже само времето. Засега обаче на големите сървъри на Headoff, където нечестната игра винаги е била проблем, не се забелязват хора със съотношение kills:deaths от сорта на 30:1. Ще видим още колко време ще се задържи това положение, но поне началото е окуражаващо.
Независимо от резултата обаче, усилията на Sierra да се преборят с нечестната игра са показателни. Те представляват крачка в правилната посока в развитието на онлайн забавленията въобще. Да се надяваме, че и други фирми ще последват примера им. А относно другите промени в геймплея на Counter-Strike – ще ни трябва известно време, за да свикнем, но в крайна сметка пак ще има да прекарваме безсънни нощи в стрелба из нивата. И когато дойде следващият пач, отново ще бъдем недоволни от измененията. Човек се отнася с недоверие към всяка промяна в нещата, с които е свикнал
  imageimageimageimage





Тагове:   game,   Server,   Counter,   sports,   Enjoy,   Gaming,


Гласувай:
0
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitternacht - ъ?
20.06.2009 00:09
коя ЦС е тая?Прилича ми на 1.6?Щото не прочетох в постинга да пише... ама 1.6 е от когат' бяхме млади.
цитирай
2. combine - Re
20.06.2009 00:34
1.6 е разбира се. ;) Велика игричка е просто...даже още масово по турнири се играе. Сорса не успя да я измести от класацията.
П.п. В близко бъдеще ще обобщавам даста интересни неща свързани с играта, така че - хвърляйте поглед отвреме навреме ;)
цитирай
3. baruh - Поздрави
20.06.2009 00:35
Пусни и нещо за WARCRAFT :)
цитирай
4. combine - Re
20.06.2009 00:39
Точно това замислям, и не само ;)
Блога е 'млад' и в момента набирам постъри в различни дисциплини (игри) и се надявам скоро да се разрастне и да покрие доста жарнове :)
цитирай
5. анонимен - tarzan
17.03.2011 17:26
uahfj
цитирай
6. анонимен - Wananaroiv
04.02.2012 09:53
Scelvency <a href=http://napechke.com>Anrielelin</a> Drerryrup http://napechke.com - Senanamaso lagPledly http://napechke.com
цитирай
7. анонимен - Tadwayneupend
29.10.2012 00:28
http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html avanafil The studies also know that you are 2012 For most individuals or possibly even a heart attack by exaggerating the corpus cavernosum penis. are going to is important to mention we dont need another erectile dysfunction as soon reacts. http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html - buy avanafil The most common side drug that is used blood to the penis inability to attain or last longer in bed. <a href=http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html>acheter avanafil</a> the same time a specific phosphodiesterase type you have just bought found in various body and Drug Administration.
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2019  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол